@ Marcus








Gårdagskvällen var helt lyckad. Enligt mej kanske lite för mycket av allt, men ändå hade vi riktigt roligt.
Fast när vi skulle hem fick vi vänta på bussen ute i iskylan i 45 jävla minuter, vår buss bestämde sig helt enkelt för att inte komma så vi fick ta nästa. Vi var hemma först vid kanske halv 3.
Snart ska jag dra en mössa på mitt smutsiga hår och sedan åka och fixa nytt busskort och köpa ingredienser till lemon curd som jag ska test göra inför imorgon då jag och Jonas Hoffsten ska test göra min kaka. Ikväll blir det som vanligt jobb. Sådant, pusskram skumbanan

Kommentarer
Postat av: daniela

Nå ja e där mellan typ 10-17 me en kompis så bara du tar dej dit på någo sätt så jåå! :) ja had no tänkt fara en sväng ti esbo men ja tror int de blir någo av de då de e så lite tid :/ fö vi far som bara dit å shoppar en da så ja tror int att emilia vill slösa dagen på att sitta i ett tåg ti esbo ;D

2009-10-15 @ 11:30:06
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0