Pipo



Det har varit riktigt bajsuppdatering idag, men sådana dagar måste också finnas. Annika och Anna kom över vid 12 tiden och åt lunch med mej, resten av eftermiddagen slöade vi bara och vid 16 tiden åkte jag och Anna iväg på konfirmationsövning. Jag trodde fan jag skulle frysa ihjäl, så kallt var det då vi bara stod och väntade på att alla skulle fotograferas. När jag kom hem hade jag riktigt blåa läppar och bara skakade så jag drog  med snabba tag på mig massa varmt. Fryser fortfarande lite, men det börjar ge med sig.
Ikväll har jag sen jobbtur så jag börjar vid 20:30 och slutar kanske 22-23.  Hörs sedan, puss!!

Kommentarer
Postat av: daniela

sjukt söt mössa :)

2009-10-01 @ 14:28:57
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0