Day 26 – Your fears

Jag är rädd för att börja må så dåligt som jag mått igen. Rädd så in i helvete, just nu mår jag hela tiden bättre och bättre och jag bara väntar på att det ska komma ett bakslag. Går på tå hela tiden och varje litet tecken som tyder på sämre mående blir jag livrädd för. Det tar ganska mycket energi att varje dag tänka på när de blir sämre igen. Hur länge kan det vara såhär bra?

Jag är rädd för mörker. Alla människor är nog litte rädda för mörker.

Jag är rädd för konflikter. Det jobbar jag med för fullt i terapin, går sakta men säkert.

Jag är rädd för att bli sviken, sårad och ensam.

Och så är jag rädd för att komma folk för nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0