juleklappar, check

Perfekt dag att gå omkring i stan och shoppa julklaper. Hittade både det ena och det andra så nu kan jag slappna av lite fram till julen. Dessutom hittade jag födelsedagspresent från zara till syster som fyller tio nästa tisdag. Efter matematiklektionen var det terapidags och sedan hemfärd.

Nu sitter jag och tänker så det knakar på vad jag ska önska mig i julklapp. Har börjat fundera på en tatuering, skulle vara en liten text på något diskret ställe. Anyway, ska se vad tvn har att erbjuda innan jag lägger mig. Imorgon har jag sovmorgon till elva. Pusskram chokladbanan


Kommentarer
Postat av: P

Jag säger då det! Minä sanon sitten se!

2010-12-09 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0