Villa Angelica






Det var absolut inga problem med födelsemärket, allt var bra. Tack gud för det, nu kan jag sola solarium ett par gånger innan gammeldansen. Innan läkaren var jag och mamma på lunch på världens mest orginella ställe. Vi sket i att åka till moko eftersom det är så långt borta. Anyway, det hette villa Angelica och det är verkligen konstigt, men väldigt trevligt ändå. Efter läkaren åkte vi dit igen för att betala (vi hade inte cash vid luchen) och fika. Världens godaste kakao och jättegoda (men överpis) kakor. Till lunch åt vi bortjs(stavning?) soppa, även den extra god.
Efter skolan gick jag och Roberta på kaffe och pratade mycket om resan, imorgon ska jag försöka boka flygen. Så var det meningen att jag skulle på skrivkursen idag, men jag känner inte mej riktigt på topp så jag hoppade över idag. De senaste veckorna har varit lite too much, men förhoppningsvis blir det bättre tills sportlovet. Nu ska jag slappa, later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0