det gör ont


mimmis visthus, toalett.



Köpte en bok på Åhlens som handlar om matmissbruk, verkar väldigt bra hittills. Intressant och "roligt" att läsa böcker där man känner igen sig själv.

Vaknade mitt på natten med en super torr och ond hals så jag drog dun täcket upp till halsen och försökte korva det så att det inte kom på kroppen, för fy fasiken vad hett det var. Jag svettades som värsta svinet. Jag gör det alltid nu för tiden, beror nog på några piller jag tar. Anyway så tog jag en kopp te till frukosten och hoppades att det skulle hjälpa, men nu sitter jag fortfarande här med halsduk runt halsen och har svårt att svälja. Vi var ändå inne i Norrköping och shoppade lite och så åt vi lunch på Mimmis visthus. Super god lunchmat har dom där. När vi kom hem solade jag, men det blev för hett och jag svettades så mycket så jag tog en iskall duch och satte mig i skuggan för att läsa istället. Middag åt vi förstås utomhus, idag blev det grillade spett och majs och så lite egna jordgubbar. Ikväll kommer Lotta på Liseberg på tv, så vi ska nog bänka oss framför soffan och se på det. Heippa

Kommentarer
Postat av: daniela

uutmanad :)

2010-07-06 @ 17:51:54
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0