freakin' 50




Termometern har visat otroliga femtio(!!!) grader i solen idag så lite flöt man nog bort då man låg och pressade. Men jag kan inte vara tacksam nog över det fina vädret, älskar värmen. Igår kväll satt jag länge ute på altanen och skrev ner känsolr och tankar. Att skriva är en sådan befrielse och att dessutom göra det ute i skymningen är det bästa. De flesta stora och viktiga tankarna kommer på kvällen.
Idag har jag ätit mängder med jordgubbar och glass, promenerat ner till stranden för att bada, svettats som en gris, tagit en powernap och så har jag börjat känna av min hals, hoppas att det inte blir värre, imorgon ska vi nämligen ta oss in till Norrköping city och shoppa. Jag längtar efter att slösa pengar. Nu ska jag se om det kommer något bra på tv. Pussgodnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt att få se nya terassen. Fin!

Må så gott du kan i värmen bland jordgubbarna.

Kramar av mamma

2010-07-05 @ 08:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0