choko cookies



Imorse bakade jag cookies till Annika, dom blev ganska jees trots att dom bredde ut sej helt extremt mycket. Jag lade i mörkchoklad, vit toblerone och paranötter. Anyway, på syömishäiriökeskus idag var det hel HC möte, men fan så bra och skönt det var. Efteråt träffade jag Annika på Picnic och nu är jag hemma. Ska äta middag med familjen och sedan blir det lite grundning hos Annika och senare på fest in till stan. Det har kommit upp lite svårigheter så jag tror tyvärr inte att jag sannar så länge. Men roligt blir det ändå. Ni ska ha en skön kväll, pusskram!

Kommentarer
Postat av: krippen

vad har det dykt upp för svårigheter ? :OO beretta sen hur festen blev ! kraam<3

2010-03-05 @ 19:32:19
URL: http://krippen.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0