Day 09 – Your beliefs



Jag tror på mig själv. Jag tror att jag kan klara mig genom allt det svåra. Jag har varit nära att ge upp, men jag har inte slutat tro. Och nu när jag tror som mest på mig själv ska jag också börja älska mig själv. Älska mig för den jag är.

Jag tror på lycka. Lyckan finns bakom hörnet, jag måste bara hitta den efter all olycka.

Jag tror på balans. Det måste finnas balans i livet. Inte bara glädje och fest, utan också sorg och vardag.

Jag tror på livet. Livet bär trots att det också tär.

Kommentarer
Postat av: ida

hej Linn =)

fin blogg du har. va rolit att du e på skäldö.

jag bor ju i ekenäs så de e nära, skall fakriskt till skåldö i morgon =)

hu går d med skrivandet på projektet för dig?

de sku va kiva o ses nån dag =)

kram och kraft från rebecka

2010-11-13 @ 22:56:28
URL: http://friskochfri.ratata.fi
Postat av: Malin

Vilket fint inlägg, du är så smart! Kram <3

2010-11-14 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0