Galej @ casa vol 1


Orkar inte ladda upp fler bilder från gårdagen just nu, men ovanför ser ni en lycklig Linn öppna sin present av flickorna. Älskar dem så mycket. Ett som är säkert är att det var en lyckad fest. Hoppas alla tycker det, drycken flödade, god middag innan resten av gästerna kom, mycke folk, bra musik... Synd var att jag var tvungen att ta en paus i allt dansande, men sedan var jag fit for fight igen. Några minnesluckor finns också, vilket är synd, men av det jag minns kan jag dra slusatsen att min kväll var awsome.

Idag har jag sovit, mått illa, sovit och mått illa. Kvällen spenderades hos Denna på halloween maskerad, men eftersom jag är ganska svag lät jag denna kväll bli kort. Nu ska jag sova som en stock tills imorgon. Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: karin

tack för festen!!! <3

kan du int ladda upp bilder av sidorna i dendä bokenn som man fick skriva hälsningar ti dj i?

2010-10-30 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0