CRAZYYY BANANAS










Några bevis på att gårdagen är värd att minnas. Dock vet jag inte hur många som minns. Men that's why you have kameror, inte sant? Men faan så rolig vi hade, helt superkväll kan jag säga. Texmex middag, coronas, kiwidaquiris, dans, drinkig games, shots, sång, cosmopolitan, hårklippningar (note to self: aldrig klippa håret då man är berusad!! Brorsans hår har varit snyggare), goda dagar helt enkelt. Vi kom på den brilianta idén att ha en gästbok under kvällen, där har vi idag läst intressanta stories från igår. Bra att ha en dag som denna. Hörni nu ska jag tta och käka leftovers till middag och sedan ska jag visa er hur denna dag har sett ut. Stay tuned

Kommentarer
Postat av: daniela

hahahhaha ha benjamin klippt håre i fyllan?! :'D

2010-09-27 @ 22:31:46
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0