trötter

En dusch och en bodyscrub senare känner jag mig som en människa igen. Jag har varit på scoutläger sedan onsdagen och stormtrivts. Som matansvarig har jag fått vara inne då det regnat, varit med på de roligaste programmen och sova en natt i vindskydd. Det bästa är att man under scoutläger kan vara helt stresslöst snuskig och man kan slappna av från all vardagsstress. Redan ikväll återgår jag till livet som stressad studerande. Jag har jobb. Imorgon står klockan på åtta och jag ska cykla iväg till bibban. Oj Gud, ge mig krafter att orka en och en halv månad till.

Kommentarer
Postat av: milla

slitet kommer att kännas värt när du har den vita mössan på huvudet! :) KÄMPA!!

2011-08-14 @ 20:36:08
URL: http://froidethumide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0