jag kan fan inte skilja på



Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig
Ni som inte är intresserade att höra om mina sorger slutar läsa nu.
Ibland vill jag skrika, ibland gråta. Ibland är jag nöjd över mitt beslut, ibland dödar det mej. Men som någon smart skrev bland kommentarerna, jag har klarat mig ur mycket värre, så visst ska jag klara detta också, med bravur. Önskar bara att jag inte skulle vara tvungen att uppleva detta. Vem fan gör något sådant liksom?

Kommentarer
Postat av: -

vilken fin dikt!!! vem har skrivit den eller var har du hittat den?

2011-02-13 @ 11:24:14
Postat av: emilia

kolla linken. hoppas du snabbt kommer över honom!

http://lovequotesrus.tumblr.com/post/3244032237/photo-courtesy-bemysuperhero

2011-02-13 @ 11:36:18
Postat av: emmi

Hejssan! Får man fråga vad som riktit har hänt? läser din blogg men har inte det helt klart va som händer... Men kämpa på iallafall! :)

2011-02-13 @ 14:23:55
Postat av: annika

du HAR gjort rätt beslut o du E nöjd över de !



snart e allt bra igen i swear :)

2011-02-13 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0