linda 19

En dusch och lite brun utan sol senare känner jag mig fräschare än på länge. Om ca en timme ska jag iväg för att hjälpa på ett barnkalas och sedan blir det grundis hos Jenny. Vi ska fira denna söta flicka som fyllde 19 på måndagen.

Därefter blir det möjligtvis party, meeeen jag är lite osäker på om jag hänger med. Känner kanske hellre för en ganska tidig kväll. Det får vi se, allt kan hända. Antagligen får ni någon update från jennys crib. Det brukar bli så. Nu ska jag planera kvällens kläder. hej

Kommentarer
Postat av: jenny

haha alltid :D

2011-01-28 @ 15:11:11
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: moi

Va använder du för brunkräm? ser jätte snyggt ut!

2011-01-30 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0