istället för regattan



Jag har hållit på att rinna iväg av svett idag. Hur hett och fuktigt kan det vara i Finland egentligen. I alla fall så började jag dagen på Dennas lande och sedan på jobb. Vid fem iden åke jag mot Vici där vi å lax med en sallad gjord på rucola, vattenmelon, feta, oliver, tomat och en massa goda frön. Amazing. Till det hade vi ett riktigt gott vittvin. Till efterrätt delade vi på en Ben&jerry's coconutterly fair burk och jordgubbar medan vi tittade på Chocolat. Superbra film. Jag hade en superkväll. Nu är jag hemma och ska titta på en av de tusen filmer jag lånade av Vici. Hon påstod nämligen att jag måste bli lite mer allmänbildad inom filmvärlden så hon packade en kass full med must see filmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad brun du är :)

2011-07-03 @ 12:42:10
Postat av: Anonym

skitsnygga shorts! var har du hittat dem? :)

2011-07-03 @ 15:17:53
Postat av: daniela

vitsi du e blek.. elä så int :D

2011-07-03 @ 18:02:29
URL: http://ddanielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0