UNDER THE COCONUT TREE


Under the coconut tree. Horhe. Beachparty. Breezers. Mythos. Poolhäng. Metropolis. Rock café. Britterna. Dans. Grill. Solnedgång. Soluppgång. Bakis. Stekhett. Crazyshark. Medelhavet. Burned chicken. Pita gyros. Grekisk sallad. Getterna. Frozen mango daiquiri. Living room. Tequila. Hästarna på stranden. Noodle bar. Glass. Ouzo. Och så jäkla mycket mer. Jag har så otroligt många bilder så jag vet inte vart jag ska börja, men jag lovar att det asap kommer upp lite fint bildmaterial från resan. Det var en av de absolut bästa veckorna i mitt liv. Jag kommer sakna gänget, vädret, huset och stämningen så sjukt mycket. Tack för en awesome resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0