19.A picture and a letter


Jag skriver till mig själv som jag var för ett och ett halvt år sedan. Hej.
Du ska veta att du är bra, kom alltid ihåg det. Ingen kan ta ditt värde ifrån dej, trots att det känns så. Du har rätt till lika mycket lycka och kärlek som alla andra, du ska inte dölja dina känslor, var inte rädd för att vara dig själv. Använd inte maten som ett medel att klara av känslor, tillåt dig att känna dem istället. Prata om dem, det är bara känslor, de kan inte döda, de är inte farliga. Livet är för kort för att slösa bort flera år av lycka, ingen annan än du själv kan se till så att du tar vara på ditt liv. Våga bryta mönstret! Du klarar det, jag vet att du gör det. Dessutom går du miste om så mycket då maten är en fiende, mat är ju det bästa som finns. Den känslan kommer du att få tillbaka, jag lovar. Vare sig du vill det eller inte.
Snälla Linn, var självisk, älska dig själv och unna dig själv ett friskt liv. Det är du värd!

Kommentarer
Postat av: Ellllen

fint !

2011-03-30 @ 13:07:21
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0