tisdagen den tjugonionde

Jeez. Jag försöker komma fram till en lösning hur i helvete jag ska komma igenom alla kurser denna period. Skrev just modersmålsprov som jag hoppas gick okej och imorgon har jag psykologiprov som inte kommer gå bra. Dagen idag har spenderats först i skolan och sedan med Annika. Vi åkte via butiken, köpte getost, batong, pesto, kyckling, grönsaker och avocado, åkte hem till mej och lagade underbar lunch. Till efterrätt blev det Sex and the city och en burk ben&jerrys som vi delade på. 

Nu ska jag överleva en lektion till här på aftis och sedan bär det av hemåt där jag har en natt med psykologilösning att se fram emot. Får ta mig kaffekoppen i handen och så är det bara att börja läsa. Hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0