onsdagen


Det var riktigt skönt att gå på terapi igen och middagen jag blev bjuden på av Malin (för att jag fick L i hälsokunskap) var hejdundrande god. Kycklingsallad med bacon och gröna bönor. Den intogs i Kämp på en superkiva restaurang. Tipstipstips. Nu har jag precis blivit klar med en fyra sidor lång psykologi essä, ni skulle bara veta vilken dialog jag förde med mig själv för att få den skriven. Herrejävlar. Det är hel seriöst så att jag inte orkar tänka en minut på skolan nuförtiden. Men jag vill ju ha de där mössan i höst så jag får väl bara bita i lite. Resten av denna vecka kommer jag att jobba. Imorgon på Lexington och från fredag till söndag i Åbo med mitt vanliga jobb. Oj jumaliste vad det kommer att rassla på kontot efter en hel helg på jobb. Nåmen nu måste jag dra mig i säng, annars är jag dead man walking imorgon. Pusi

Kommentarer
Postat av: jenny

hehhe dedär e ju jaag från vappen! typ när vi satt där ute och konstater att min telefon va sönder.. :D hahha.. linn när ses vi ja ha int sätt dig på tusen år! <3

2011-05-19 @ 11:05:45
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0